sobota, 11 lutego 2012

Rozdział I ,, Z PAMIĘTNIKA MARK'A FERTHENSONA Witajcie w River Creek, zbłąkane dusze!"

                                  Z PAMIĘTNIKA MARK'A FERTHENSONA
Na początek powiem wam kim jestem - a więc jestem Mark Ferthenson. Nie wiele wam to mówi, prawda? No więc powiem inaczej - jestem Mark Ferthenson, najprzystojniejszy chłopak w szkole. To już ciekawsze, nie? Powiem jeszcze, że mieszkam w miasteczku River Creek, 59 kilometrów od Glasgow, w Szkocji. Mimo odległości, liceum do którego chodzę, nazywa się Glasgow High. To niezły ogólniak.
Ale przejdźmy do rzeczy ważniejszych, niż gadanie o ogólniaku. Pogadajmy ( albo raczej ja wygłoszę monolog ) o ludziach w liceum.
Jestem najpopularniejszym, naprzystojniejszym i najseksowniejszym chłopakiem w budzie. Poprostu mam reputację. Jestem kapitanem drużyny footballowej, Glasgow Eagles. Każdy facet w szkole chce być moim kumplem. Każda panna chce być moją dziewczyną.
Ale nie ma tak łatwo. Kumpli sam sobie wybieram, a dziewczyny - heh, wybieram te naładniejsze.
Hmm... z moich obliczeń wynika, że pzez całe liceum miałem ich 18 ( a jestem w 3 klasie ). Obecnie jestem singlem ( uwaga, uwaga! Mark Ferthenson jest do wzięcia! ). Ale ten stan nie potrwa długo. Żadna laska nie umie się mnie oprzeć...
... oprócz jednej. Ognistowłosej piękności. Dalhii Rove.
Dalhia jest... zupełnie inna niż wszystkie dziewczyny, które znam. Chodzimy do tej samej klasy.
Budzi respekt. Respekt i starch. Tak, wiem, że to dziwne. Zawsze gdy przechodzi obok większej grupki ludzi, rozkrzyczane towarzystwo milknie. Wszyscy nazywają ją
Wiedźmą, sam nie wiem dlacego. Poprostu wszystkim kojarzy się z magią.
Nawet nauczycielenie nie mogą znieść jej zimnego, szmaragdowego spojrzenia. Rzadko kiedy
odzywa się na lekcjah. Jej głos jest czysty, dźwięczny i lodowaty.
Dalhia jest gotką. No i do tego jest przepiękna. Piękna jak kwiat. Ale nie jest tak zwyczjnie, cukierkowo-kolorowie piękna. Ma specyficzny urok - przypomina trochę wilczycę. Dalhia, mimo charakteru, ma 3 najlepsze przyjaiółki - Lydię, Argoo i Cynthię ( dodam, że wszystkie są nieziemsko piękne ).
Nie myślcie sobie, że się w niej zakochałem, o nie. Mnie najbarddziej podoba się Cynthia - przyjaciółka Dalhii. Uchodzi ona za najładniejszą dziewczynę w Glasgow High.
To zadziwiające, że one mogą się przyjażnić - Cynthia jest miła, roześmiana i pomocna. A Dalhia - no, sami wiecie jaka jest Dalhia. A jednak - co dla nas, facetów wydaje się niemożliwe, dla pannic jest normalką.
Jutro jest 1 września. Mój ostatni rok w Glasgow High, więc wierzcie mi, niedługo poproszę Cynthię Gravesse o chodzenie. Nie obchodzi mnie Dalhia... ani trochę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz